środa, 9 sierpnia 2017

krótka notka informacyjna

Po 14 będę już za pewne na stacji, jadę na 10 dni na Mazury, tak więc nie będę miała jak pouzupełniać moich wpisów, a naprawdę jest co, bo wiele się działo, obecnie nerwowo jak to przed wyjazdem, staram się jakoś zebrać w sobie, mamy trochę za dużo bagażów tak więc, jak zobaczycie dziewczynę w warkoczach obładowaną razem z mamą, to pewnie będziemy my, albo ktoś inny. Tak więc, cześć i czołem. Pouzupełniam wszystko, pewnie po mojej poprawce z matmy tak więc pewnie po 22. Tak tylko jakby kogoś to interesowało. Z góry przepraszam za większy brak spójności w tekście, bo naprawdę jestem strzępkiem nerwów, przed każdym wyjazdem. Tak więc miłych wakacji.
Nie tylko dla mnie ale dla wszystkich. Trzymajcie się i pamiętajcie jakoś to będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥