wtorek, 5 czerwca 2018

5 czerwca koniec znajomości

Koniec przyjaźni.
Wlaśnie skończyłam płakać, co raz się zepsuło nie da się już naprawić, boli, znowu ,ale inaczej. Boli bardziej, nie mogę oddychać, a wręcz wewnętrzne się dusze bo wiem ,że już nic nie mogę naprawić ani zmienić, zrobiłam podsumowanie tego co źle zrobiłam ale rozumiemy jak się coś traci. Słońce świeci, jest ładna pogoda, a ja mam ochote wrócić jak najszybciej do domu, zamknąć się w łazience, rozpłakać, dlaczego to tu pisze ? Nie mam komu już tego powiedzieć, mam ochotę ściąć włosy i już nie wiem czy chce iść na akademie sztuk pięknych, mam ochotę wrócić do tego jaka byłam kiedyś. Wiedziałam, że nie warto nawiązywać przyjaźni skoro potem trzeba tak cierpieć, dopiero miałam wrażenie że wszystko będzie w porządku, teraz już wiem że wszystko bedzie inne, nie takie same, znowu bolesne. Przepraszam znów żałuje że żyje, wiele bym zmieniła jakbym mogła cofnąć czas, dopiero wyzdrowiałam z jednych znajomości, teraz będę się leczyć przez kolejną.
Czasem myślisz to ta przyjaźń na całe życie. Ja już wiem że nie chce kolejnych. Nie chce żeby tak mi zależało, a na końcu bolało, wole nie czuć.

4 komentarze:

  1. "nieczucie" jest gorsze - uwierz mi. To boli, gdy ludzie przychodzą i odchodzą. Tak wygląda życie. Ciężko jest znaleźć przyjaźń na całe życie. Nie tylko Tobie. Ja też wiele razy cierpiałam przez ludzi - niestety nie da się tego uniknąć. Gdzieś jest Twoja pokrewna dusza. Może właśnie na ASP? Nie rezygnuj ze swoich marzeń. Wypłacz się i idź na przód.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety czasem tak bywa...Siły i wytrwałości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry wpis,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba pamiętać, że nic nie trwa wiecznie

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥