wtorek, 17 marca 2020

move on

Niektóre rzeczy trzeba przeżyć, niektóre trzeba przejść, niekiedy potrzeba czasu ,żeby dojrzeć.
Przez załamania też trzeba przejść nie ważne jakie, duchowe, mentalne, psychiczne, wszystkie są ze sobą nierozłącznie połączone na zawsze. Wszystko się łączy. 
Codziennie musisz walczyć, żeby wstać z łóżka, nie ważne już jak się czujesz, wiem nijako, wiem chce Ci się płakać, może myślisz, że życie jest bezsensu, jest w tym sens. 
Ale musisz wstać, wyjść z domu, przejść się sam na sam ze sobą. Wiem jak ciężko jest. 
Posprzątaj pokój, odkurz go, ze wspomnień, żalu, złości, smutku, rusz się, pora już wstać. 
Tydzień za tygodniem mijał mi tak samo, wstałam jadłam, drzemałam, spałam, nie chciałam wyjść, płakałam. Zawsze jest tak jak trzeba się z czymś rozstać, to też trzeba przejść, trzeba to przeżyć. 
Ale musisz wiedzieć, że musisz się przemóc, po miesiącu, po tygodniu, bo to nic nie zmieni.
Nawet jak czujesz się beznadziejnie, zmień coś, zacznij z powrotem tam ,na czym skończyłeś,
dokończ to,  pracuj, zmień coś, przemaluj pokój. Powieś masę obrazów, cokolwiek.
Ale zmień coś, żeby coś się zmieniło.
Obudź to co się uśpiło przez tamtą długą chwile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥