sobota, 24 września 2016

przerwa

" Serce miałem jakby wszędzie naraz. "
Ostatnio nie czuję się najlepiej, a posty piszę tylko dlatego, aby były. - błąd. Niczego nie przekazują.
Ani ja niczego nie przekazuję. Na chwilę obecną, sądzę ,że na jakiś czas muszę zawiesić bloga.
Może na dłużej, może na krócej, po jakimś czasie wrócę. Ale teraz uważam ,że najlepszym wyjściem będzie odpoczynek. Nie chcę usuwać tego, co już zostało napisane, więc zostanie. Dla wspomnień.
I może dla mojej własnej poprawy. Tak więc do zobaczenia, mam nadzieje ,że za niedługo. !
Shima.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥