niedziela, 25 czerwca 2017

brak humoru

Boże Święty, dni prze­ciekają mi przez pal­ce, a nie mam się czym pochwalić. 
- William Wharton
Chciałabym coś osiągnąć, chciałabym być kimś wielkim, zawsze mam wrażenie, że jestem tu nie bez powodu, albo po prostu mi się tak wydaje, i żyję złudzeniem, ale kto to wie. Nigdy nie wiadomo jaki plan mają na nas tam w górze, ale zawsze miałam szczęście, zawsze jakaś magiczna siła naprowadzała mnie na dobrą ścieżkę, z perspektywy czasu widzę, że jakaś magiczna dłoń, pomogła mi i prowadziła mnie przez te wszystkie lata, dzięki niej jestem kim jestem, jestem tu gdzie jestem i jestem z tego dumna. Co prawda miałam na tej drodze parę potknięć, wiele razy wątpiłam w siebie, wiele razy zrobiłam coś czego żałowałam, bo wolałam zamknąć się w bezpiecznym świecie, niż wyjść temu na przeciw, ale nauczyłam się też wiele i wyniosłam z tych lekcji tak samo dużo. I mam nadzieje, że w przyszłości naprawdę mi się uda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥