czwartek, 1 czerwca 2017

znów czerwiec

Niesamowite jak ten czas szybko leci co ? Mam wrażenie, że gdy osiąga się pewien wiek, przyśpiesza dwa razy szybciej, albo po prostu mi się wydaje. Dopiero był czerwiec 2016, już mamy 17, szybko, bardzo. Dzisiaj było pożegnanie klas maturalnych, trochę smutno, trochę nostalgicznie, żegnałam się z koleżanką ze starszej, a mnie pozostał w tej szkole tylko rok, i ja też będą ją kończyć.
Boże, nigdy nie sądziłam, że nastanie to tak szybko. Pragnę ,żeby czas zwolnił, i dał mi się nacieszyć ostatnimi dniami, wakacjami w tej szkole zanim pójdę na studia. Ale czas pędzi, nie daje odetchnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥