niedziela, 31 grudnia 2017

Happy New Year !

May the universe bless you in surprising and joyful ways.
Happy New Year
Tak więc za chwile Nowy rok, bardzo mnie to przeraża będzie to rok zmian, będę pisać maturę, obraniać moją pracę dyplomową nawet jeżeli jeszcze jej nie zaczęłam, pewnie zdawać na prawo jazdy, i będę musiała się pożegnć z moją sześcioletnią szkołą plastyczną i wspaniałymi ludźmi ,których tam spotkałam, oczywiście znaleźć studia, albo coś policealnego. Pożegnać się ze wszystkim co mnie spotkało przez sześć lat. Ciężko to zrobić, jeżeli pokochało się jakieś miejsce i traktowało jako dom. 
Czuje się strasznie, nie tylko dlatego ,że mam wrażenie ,że te dwa ostatnie lata, czy nawet rok temu, obchodziliśmy za szybko, ale też po prostu nie czuje tego. Po prostu brakuje mi słów.
Ale życze wam wszystkiego co najlepsze. Cieszcie się, szkołą, wszystkim. To wszystko tak szybko mija.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥