poniedziałek, 15 stycznia 2018

THE DUFF [#ta brzydka i gruba] (2015)

Patrz, ja lubię siebie i nie chciałabym być kimś innym.
Ostatnio przez przypadek natchnęłam się na przyjemną komedię, i film ,który pozwolił mi bardziej uwierzyć w siebie. I polecam go każdej dziewczynie, szczególnie przed studniówką, żałuję ,że nie widziałam go wcześniej. Pewnie bawiłabym się jeszcze lepiej. Bo co do "balu maturalnego" byłam tak samo nastawiana jak Bianka, oczywiście teraz ten film otworzył mi oczy.
Licealistka Bianca dowiaduje się, że na portalach społecznościowych jest postrzegana jako brzydka i gruba. Postanawia przekonać szkolną społeczność, że jest pełnowartościową, atrakcyjną dziewczyną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥