czwartek, 18 stycznia 2018

zero stresu

“ Każdy może na ciebie spojrzeć, lecz spotkanie kogoś, kto widzi ten sam świat co ty, jest zjawiskiem dość rzadkim. ”
Szczerze, jakoś mało przjemuję się maturą, wrzuciłam na luz, raczej częściej mi smutno, dlatego staram się o niej nie myśleć. Bo wiem ,że to będzie koniec jakiegoś etapu w moim życiu. Szczerze, to czegoś mi brakuje, czasem mam wrażenie ,że wszystko jest nie tak jak być powinno, potem wszystko się zmienia i znów jest dobrze. Teraz ? Teraz jest spokojnie. Teraz jest dobrze. Chciałabym ,żeby zawsze tak było. Ale życie się zmienia, ludzie się zmieniają i ty się zmieniasz i ja się zmieniam, nic nie pozostaje takie samo.
Obecnie wszyscy czegoś ode mnie oczekują ,a ja stoję na rozdrożu, czasami mam ochotę krzyczeć, ale pozostaję spokojna, niewzruszona, nie wiem na co jeszcze licze w tym roku. Czekam aż coś się zacznie.
Częściej wątpiąc ,że to będzie mój rok.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥