czwartek, 8 lutego 2018

szukając gry rpg

Ostatnio pobrałam sobie gry mmo, Archeage, potem Aion, pierwsza trochę mi się znudziła, więc przeszłam na drugą i powiem ,że kolorki ładne ^^
Zupełnie przez przypadek pewne anime mnie wciągnęło w gry, a mianowice NET-JUU NO SUSUME, ogólnie polecam bardzo fajne, aby móc się chociaż trochę rozerwać, no i w sumie to anime tak mnie trochę pochłonęło, że chciałam spróbować być jak główna bohaterka i zaczęłam grać. xD 
(I dokładnie tak, chciałabym znaleźć podobną grę, w jaką ona tam gra, aby móc podziwiać widoki, czy siedzieć na drzewie, fajna alternatywa)  Btw, pobrałam jeszcze Blade & Soul, może w takim tempie znajdę niedługo jakiś odpowiednik tej gry z anime, tak więc trzymajcie kciuki, może mi się uda. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥