sobota, 2 września 2017

Terminal (2004)

Polski dubbing - zdecydowanie nie.
Ewentualnie lektor, najlepsze są napisy.
Nie wiem dlaczego, ale polskiego po prostu czasem oglądając jakiś film nie da się zdzierżyć. Po prostu nie da. Kiedyś już oglądałam ten film, chcąc go obejrzeć w telewizji ponownie, zauważając reklamę z lektorem skusiłam się, tak więc przypomniałam sobie w porę danego dnia, włączam, i co słyszę zamiast lektora czy napisów, polski dubbing, myślałam ,że się załamię, tak samo porażką było pójście na Jacka Sparrowa, tą najnowszą część do kina, tak już wiecie z czym dubbingiem, cóż koleżanka chciała, a ja przez cały film łamałam się w środku bo po prostu nie mogłam oglądać słuchając tragicznie podstawionych głosów.Nikomu tego nie polecam.
Ale wracając, film poniżej polecam zdecydowanie z lektorem uśmiałam się bardziej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥