niedziela, 3 września 2017

dobrze byłoby je mieć

Kiedy jesteś na wakacjach albo obchodzisz uroczystość rodzinną, nie przejmuj się zbytnio kosztami. To nie jest czas liczenia pieniędzy, to jest czas gromadzenia wspomnień.
Czytając ten cytat nasunął mi się inny, bardziej popularny, a mianowicie ; Pieniądze szczęścia nie dają. I to jest ta krótka sentencja, którą chyba najczęściej słyszę, wszędzie ,gdzie się nie obejrzę. I pozostaję tylko ja , która zawsze dopowiada, nie dają, ale dobrze byłoby je mieć.
Żałuję ,że nie natchnęłam się na ten cytat o wiele wcześniej niż dzisiaj, bo naprawdę dał mi wiele do myślenia, jak miesiąc temu wyjeżdżałam do Chorwacji, biorąc pieniądze jedyne co, to martwiłam się ,żeby ich za dużo nie wydać, żeby przywieźć wszystko, bo i tak to wszystko tyle kosztowało. Będąc już na miejscu i oglądając te niektóre naprawdę ładne rzeczy, często łapałam się już nie tylko na myśleniu o tym ,ale wręcz zamartwianiu się, żeby po prostu nie wydać na głupoty. Mam wrażenie ,że w tamtym momencie, po prostu wpadłam w jakieś błędne koło, z którego nie mogłam się wydostać. I skończyło się ,że prawie nic nie kupiłam, prawie bo w ostatnich trzech dniach coś się we mnie złamało i musiałam coś stamtąd przywieźć, przecież nigdy nie wiadomo czy jeszcze kiedyś tam wrócę. Wracając do mojej lekcji, czasem więcej się martwiłam niż po prostu łapałam chwilę i bawiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥