poniedziałek, 4 września 2017

chaos

"Nadzieja" to jest wtedy, gdy jeszcze nie płaczesz.
- Ochocki, Vithren
Masakra, dzisiaj spałam jedynie pięć godzin, bo byłam tak zdenerwowana ,że po prostu nie mogłam usnąć, przez co cały dzień chodziłam jak zombie bo nie miałam kiedy odespać, jutro muszę wstać po piątej ,żeby zdążyć na 7:24, kurde ,kto wymyśla te plany lekcyjne, po prostu brak słów, zaś w środę na jedenastą, gdzie będę tkwić tam do szesnastej, no normalnie pięknie. Do tego zmienili najfajniejszych nauczycieli jakich miałam, najbardziej boli mnie ,że z historii sztuki i z francuskiego, eh, mój ostatni rok wygląda jak piekło. Klasa maturalna to piekło, szczególnie w plastyku.
Kompletnie nie wiem co zrobię na dyplom, nawet nie widzę siebie broniącego go, w głowie mam tylko wielki znak zapytania na nadchodzące tygodnie. Na razie nie wiem czy w przyszłych dniach, będę mogła nadrobić coś na moim blogu. Tylko jedno wielkie EHHHH.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥