środa, 16 listopada 2016

Bee and PuppyCat (Cartoon Hangover)

'No, I'm not being immature, I'm having fun. You should trү it.'
Zaczęło się od tego niewinnego filmiku..
Skończyło się na tym ,że obejrzałam trzy odcinki. :") 

Obecnie w tym roku już ostatni raz mamy praktyki, tylko tym razem wylądowałam na grafice. I pomimo, że tak bardzo ich nie chciałam, nawet mi się podoba, jest lepiej niż w ubiegłym roku, kiedy nie wiadomo było co robić i musiałam być na reklamie.. gdzie tak bardzo nie chciałam być. Tak więc u mnie jakoś leci, obecnie jestem na Twitterze i catagramie i chyba się uzależniłam. .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥