poniedziałek, 28 listopada 2016

ZIMNO nie przyjemnie :C

Either үou're a person who will be stopped, or үou are a person who won't be stopped. үou choose.
Śnieg. Prawie biało, chłodno, zimnie , nie przyjemnie :C 
Dzisiaj czułam się jakbym była na lekcjach indywidualnych, przez dwie godziny byłam sama ponieważ nikt z naszej dzielonej przez szkołę 4 osobowej grupy nie przyszedł. Cóż, mówi się trudno i żyje się dalej. Mam nadzieje ,że w tym roku, grudzień będzie piękny, biały i świąteczny, bo ostatni raz kiedy taki widziałam na oczy pył poniżej mojego ósmego roku życia. Nah, znów jest późno, znów trzeba iść spać, a jutro znów do szkoły, ponieważ znów jest kolejny dzień. Grunt to się nie poddawać stanom beznadziejności. Starać się w nie nie popadać, bo potem ciężko jest się wygrzebać. Tak więc damy radę. ! Będzie pięknie :")  

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) też liczę na śnieżny grudzień, niestety w Krakowie tego śniegu mamy jak na receptę. Masz jakieś plany na przyszłość związane z Azją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Nawet jeżeli życzę ci właśnie tak pięknego śniegu w Krakowie ;)
      Tak mam, chciałabym studiować koreanistyke i polecieć do Korei, ale jak na razie to tylko taki zarys ;)

      Usuń

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥