niedziela, 8 maja 2016

Czym dla mnie jest przyjaźń ?

Czasem spotyka się kogoś nieziemsko pięknego. 
A potem z nim rozmawiasz i po 5 minutach umierasz z nudów. 
Ale czasem spotykasz kogoś i myślisz sobie: ''Może być.'' 
A potem go poznajesz. I jego twarz staje się nimi. 
Jego osobowość jest na niej wypisana. I staje się czymś tak pięknym...
Kiedyś myślałam, że przyjaźń to tylko niekończące się kłótnie, ale, teraz już wiem ,że prawdziwa przyjaźń to coś zupełnie innego, to coś więcej. To nie tylko ciągłe sprzeczki, ale wspólne dzielenie się myślami, dążenie do zrozumienia drugiej osoby, oraz dążenie do kompromisu - nie unoszenie się dumą. Zrozumienie i wpieranie mimo wszystko - akceptacja. Wiara w drugą osobę, oraz wymiana emocjami. Pocieszanie, i opieka nad drugom osobą. Przyjaźń jest zostaniem przy kimś od tak, bez pytania czy tego chce, czy też nie - to bycie ,które jest jak powiedzenie ,że wszystko co jest z Tobą związane jest dla mnie ważne..
Nie trzeba nie wiadomo czego robić, wystarczy, że się jest, słucha i wspiera oraz chce jak najlepiej dla drugiej osoby, chce jej dobra, a nie krzywdy, czy szkody. Moja przyjaciółka zmieniła mnie. Nauczyła mnie wiele i nadal to robi. Zadziwia mnie. Pokazuje mi jakim powinno się być, a jakim nie. Pokazuje i daje mi dobro, nie uczy złego i za to jestem jej wdzięczna. Dziękuję, że jest.
Dziękuję ,że jesteś ;)                                              
Wiesz kiedy można nazwać ludzi przyjaciółmi?

Wtedy ,gdy zapłakany przychodzisz znienacka a oni wiedzą co powiedzieć, a nawet jeżeli nie.. po prostu są. Gdy wiedzą kiedy dać Ci kopa, i nie boją się spojrzeć Tobie w oczy po powiedzeniu prawdy o całym świecie, są szczerzy.. Tacy którzy słysząc o Twoich marzeniach będą Cię wspierać, nieważne jak bardzo nierealne by one były.  Będą w Ciebie wierzyć, gdy sam w siebie zwątpisz.  Ale, gdy będą się troszczyć bardziej o Ciebie, niż ty kiedykolwiek, lub oni o siebie, i chcą ci dać więcej, niż oni mają lub ty możesz im, wiedz., że znalazłeś skarb,
troszcz się o niego  -  nigdy nie zniszcz.
Kiedy ktoś jest tak wyjątkowy, wiesz o tym prędzej, niż się spodziewasz. 
Poznajesz to instynktownie i masz pewność, że cokolwiek się stanie, 
już nigdy nie będzie nikogo takiego jak on.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥