poniedziałek, 2 maja 2016

Hello May ! Be incredibly beautiful ! ;)

Wczorajszy dzień był bardzo szczęśliwy, a dzisiejszy jest już trochę mniej. Pewnie dlatego ,aby moje uczucia w jakiś sposób mogły się wyrównać. Czasem jak jestem smutna lubię słuchać smutne piosenki, ale ostatnio jakoś wolę tak przechodzić od smutnych ,aż po te wesołe. I od razu humor mi wraca, pomógł mi jeszcze mój znajomy z Francji, bardzo mnie pocieszył,  jednak czasem można trafić na dobrych ludzi. Po co od razu zakładać, że wszyscy są źli ? ;) Na całe szczęście jest już maj, teraz to zleci, jeszcze niecałe dwa miesiące, i wakacje, czas odliczać..! Ale też przyłożyć się i popoprawiać, albo nadrobić zaległości. W moim wypadku, będę musiała nadrabiać w tym tygodniu, bo mam cały wolny, nah. Jednak mogłam to zrobić wcześniej, ale trudno,
jakoś damy radę. ! Powodzenia wszystkim ! ;)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥