sobota, 14 maja 2016

Wspomnienia z nocowania

Ostatnie zdjęcia jakie opublikowałam były właśnie z nocowania, u mojej kumpeli. 
Ja po wstaniu rano, to trochę jak nie ja. haha ;)) 
Dzisiaj chciałabym podzielić się zdjęciami z tego bardzo przyjemnego i wesołego dnia. ;) 
Uwielbiam robić zdjęcia pod wieczór, ogólnie lubię patrzeć w niebo, wtedy czuje się ,że  może się więcej, a dzień nie był taki zły wiecie o co mi chodzi ? ;) Po prostu tak jakby nagle staje się lepiej. 
Pięknie jest szczególnie jak już powoli zaczyna robić się ciepło, wtedy zachody są naprawdę ładne, jak namalowane, po prostu przepełnione magią... jakby ktoś zrobił to celowo.
Tutaj jej pieseł jak dumnie siedzi. 
A zaraz poniżej, jak już powoli potem szykujemy się do spania on nas uprzedził ;")
Jednego mu nie wybaczę, jak ja mu po siódmej rano robiłam miejsce, przesunęłam się trochę na krawędź, a on mnie tylnymi łapami razem z pościelą i poduszką zepchnął na podłogę. Koleżanka mnie ratowała :"D
 ~ Tak blisko haha. :"))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥