poniedziałek, 24 października 2016

ciężki dzień 乁( ᵔ ʖ̯ ᵔ )ㄏ

"Gdy wokół jest ciemno, pozostaje tylko spokojne czekanie, aż oczy przywykną do mroku."
Czasami chciałabym, aby życie było jak film, ale wiem ,że nie jest takie proste, jest cięższe. 
Choć można sprawić ,aby takie było, może nie dokładnie tak idealne, ale podobne,
 gdzie będą te gorsze chwile, ale przeważą te piękniejsze ulotne momenty.. 
Ciężko jest podjąć decyzję, która może rzutować na przyszłość, ciężko jest też wtedy kiedy lubisz dwie rzeczy, a musisz wybrać tylko i wyłącznie jedną, od której potem będzie wszystko zależeć,
 od której twoja przyszłość może stać się inna. Tak to jest ciężkie.
Dlatego zawsze w takich momentach, szukam wsparcia u bliskich osób.
Choć i z ludźmi jest trudno, może im się wydawać, że coś wiedzą, 
choć w rzeczywistości wcale tak nie jest.
Słuchają, ale nie słyszą.
Dzisiejszy dzień był dla mnie dniem ciężkim, mimo, że mam do kogo się zwrócić, niekiedy mam wrażenie, że jestem przez tą stronę nie rozumiana, więc niestety zostawiam rzeczy takie jakie są. 
I staram się dawać radę sama. 

2 komentarze:

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥