czwartek, 27 października 2016

mój cytat w internecie

"Nie planuj tego, co ma być za pięć lat. 
Życie jest nieprzewidywalne, może się potoczyć zupełnie inaczej niż oczekujesz. 
Najpierw zacznij od 5 miesięcy,czy pół roku, aby mieć do czego dążyć. 
I nie martw się na zapas, co będzie za parę lat.
 Obiecam ci jedno, poradzisz sobie, tak jak robiłaś do do tej pory." - Skydelan (A.S)
Zaczęło się od niewinnego wpisu na pewnej stronce, a teraz przeglądam internety patrzę,
 czytam i co widzę ? znajomy tekst. 
Chwilkę się zastanawiam, a potem dociera do mnie, że jest to mój tekst. Moje słowa.
Słowo w słowo, przeglądam dalej, tumblr.. itp. naprawdę
Niby nic, powinnam być szczęśliwa, że moje słowa ruszyły niektórych ludzi i publikują je dalej,
 ale potem doszło do mnie, że nikt tak naprawdę nie wie kto je napisał, dlaczego je napisał, 
czy mają głębszy sens ? swoją historię ? nikt tak naprawdę nie wie, nikt nie zna autora.
I w tym momencie uświadomiłam sobie jedną ważną rzecz, jak ważne jest, aby to co publikujemy, repostujemy, czy przekazujemy dalej powinno zawierać bardzo ważną rzecz, a mianowicie - autora. Bo ktoś to wymyślił, ktoś to napisał, ktoś chciał coś przekazać, słowa same z siebie nie wypłynęły. 
Tak więc, bardzo chciałabym wszystkich przeprosić (choć wiem, że nie przeczytają) autorów, których cytaty zamieszczałam na moim blogu, bez podpisów. Z całego serca przepraszam. Teraz wiem jakie to uczucie, kiedy czytasz słowa, które są twoje, a nikt o tym nie wie. W przyszłości nie popełnię już tego błędu. 
" Nie życzyłbym moim wrogom by byli kim ja jestem.
Ale przyjemnie jest fantazjować. "
- twenty one pilots: Ride

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥