sobota, 15 października 2016

Urodziny ♥

Pomimo ,że w tym roku moje urodziny nie wyszły dokładnie tak jakbym chciała, uważam ,że i tak było idealnie. W ostatnim czasie choroba mi dopiekła, ale cieszę się ,że to już za mną, gdy było się po ciężkiej grypie żołądkowej, docenia się zdrowie i to bardzo, szczególnie jeżeli dużo się wymiotuje, to szczególnie.
Tak czy inaczej, do czego nawiązuje? Nie doceniamy tego co mamy.
Powinniśmy nauczyć się starać doceniać tak błahe rzeczy jak zdrowie, rodzina.. czy nawet prezent, który nie musi być wcale wielki, który niekoniecznie się podoba, nie musi, ważne ,że dany był z serca, że jest, liczy się gest. - pamięć jest najważniejsza.
Tak więc już mam siedemnaście lat, jak ten czas leci.. tak więc, sto lat !

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z Tobą w 100%. Ludzie nie potrafią często docenić tego co mają. Staram się cieszyć z najdrobniejszych rzeczy. Czasem słyszy się np. jeeej...znowu trzeba wcześnie wstać, żeby iść do szkoły czy pracy a człowiek nie pomyśli, ile inni by dali,żeby taką pracę w ogóle mieć, albo, żeby wstać, żeby móc się cieszyć spokojnie przespaną nocą. Owszem, przychodzą dni, kiedy i ja myślę, że chciałabym czegoś więcej, chciałabym więcej zarabiać, mieć może inną pracę, mieszkać w innym miejscu, ale jak potem to przemyślę, to dochodzę do wniosku, że przecież nie mam źle, mogę się starać osiągnąć coś więcej, ale nie za wszelką cenę :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥