sobota, 22 października 2016

zawsze licz na niemożliwe

Wszyscy, wbrew wszelkiemu prawdopodobieństwu, liczymy na to, że zdarzy się coś niemożliwego.
Dzisiejszy dzień nie minął mi jakoś zbyt szczególnie, ale mogę powiedzieć 
,że dla mnie było idealnie. Bo było wesoło. Było z rodziną. 
Dzisiaj trochę męczyły mnie wspomnienia, ale kogo w tych czasach nie męczą ?
Nie zawsze układa się dokładnie tak jakbyśmy chcieli, ale zawsze liczymy, 
że stanie się coś niemożliwego.
I może taka nadzieja, oczekiwanie.. trwanie w marzeniach jest najlepszym 
spędzonym przez nas czasem. Ponieważ odrywa nas na chwilę od rzeczywistości 
i przenosi w krainę marzeń.
A czasem zdarza się, że jeżeli bardzo wytrwale. Mocno będziemy w coś wierzyć.. 
Zaczniemy tego tak bardzo pragnąć, to w końcu nasze marzenie się spełnia. 
I to uważam jest bardzo piękne.
A na koniec piosenka, która pół dnia krążyła mi dziś w głowie.
I chyba mam wrażenie ,że w najbliższym czasie jej się nie pozbędę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥