czwartek, 1 grudnia 2016

dziwny dzień

Zawsze są jakieś plusy i minusy na wszystko na to ,na co się decydujemy.
Już od rana towarzyszyło mi dziwne uczucie nietypowości tego dnia, chciałam się wyspać, bo miałam na dziewiątą, ale oczywiście nie, wstałam o siódmej. A za oknem zaspy. Pierwszy grudnia powitał mnie nie typowo, bo dawno nie pamiętam takiego śniegu pierwszego. 
Towarzyszyły mi dzisiaj dziwne zbiegi okoliczności. Śpieszyłam się na autobus bo jak zwykle ja spóźniona, przychodzę na przystanek autobus opóźniony o 9 minut. Więc w sumie mogłam się nie śpieszyć, cóż. Strata. Bo nie przewidzę.
Dlaczego nie warto uśmiechać się na matematyce ? Proste pani od razu weźmie cię do tablicy. 
Uśmiechnęłam się, bo przy tablicy dziewczyna odchodząc powiedziała coś co mnie rozśmieszyło. Niestety, uśmiechając się spojrzałam przez przypadek prosto w oczy mojej nauczycielce. Bum.
Kto następny ? Ola. Ja taka cała w szoku, nie wiem o co chodzi, patrze na koleżankę z ławki oszołomiona bo zazwyczaj raz do tablicy podchodzę, w szoku wstaję i idę. 
Cóż dawno nie miałam takiej sytuacji. Nie powiem ,że nie tęskniłam xD 
Najlepszy moment jest wtedy kiedy na rozkładzie jazdy autobusów pisze. 17:08 Ok. 
Sprawdziłam w internecie, jestem gotowa, wychodzę z korepetycji z matmy i idę szybko na przystanek. Co widzę ? Mój autobus. Staram się szybko przebiec przez pasy. Pech. Auto, no to czekam tą chwilę, i szybko lecę. Trach, drzwi zamykają mi się przed nosem, autobus odjeżdża. Naprawdę ? NAPRAWDĘ ? była dopiero 17:02/3
Oczywiście wracam się, bo nie daleko. Nie będę stała pół godziny w mrozie. Ok. następny 17:38.
Czy aby na pewno ? Wyszłam. Śpieszę się i szybko na drugą stronę jakby wcześniej przyjechał. 
I przyjeżdża, nie nie później. Wcześniej. ZNOWU. 17:32. Cud. Zdążyłam.
Mam nadzieje ,że jutro uda mi się bezboleśnie udać na przystanek, i mam nadzieje ,że zdążę. 
Ale zima już się skończyła, śniegu nie ma. Obecnie pada deszcz, a na dworze chlapa.
 Piękny poranek pozostanie tylko na zdjęciu, niecały dzień przetrwał.
I chyba przez kolejne dni szybko się nie pojawi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥