sobota, 30 kwietnia 2016

Mów głośno o tym, co chcesz robić i rób to. # Relax

Cześć ! Czasem potrzebny jest odpoczynek, od wszystkiego, nie tylko od komputera, ale i od czynności ,które wykonuje się zazwyczaj. Potrzebne są zmiany, abyśmy mogli poczuć się lepiej, poczuć ,że żyjemy ,ciągła monotonia nie jest dobra. A prawdziwe życie nie toczy się w internecie, więc nie pomylcie fikcji z rzeczywistością. Skorzystałam z zaproszenia mojej przyjaciółki, i zdecydowałam się pójść do niej na działkę. Dzień minął bardzo przyjemnie, z nią i jej rodzicami, mogłabym powiedzieć ,że było po prostu idealnie pięknie. Pogoda była pół na pół, raz ciepło i słonecznie, a raz wiał chłodny wiatr, ptaki śpiewały, a wiśnie nadal były śliczne zakwitnięte. 

Ostatnio bardzo dużo czasu spędzałam na internecie, tu chodzi mi o Interpals, chciałam tylko tam być, bo nagle poczułam się tam szczęśliwa i potrzebna, ale uświadomiłam się , że tak nie można, zamykać się na świat. Przygody czekają za rogiem, a komputer nie zastąpi nam ich w odpowiedni sposób. Odważyłam się, i wyszłam, zdążyłam pójść na pocztę i wysłać mój list do Francji, nigdy bym nie pomyślała, że pójdę tam sama, hah, to był mój pierwszy raz, ale faktycznie jak człowiek się uprze to może naprawdę wiele. ;)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥