czwartek, 19 stycznia 2017

Jak zostać kotem (2016)

"Jak zostać kotem"  historia pracoholika, biznesmena, twórcy międzynarodowego imperium wartego miliony, którego życie zawodowe jest tak stresujące, że zapomina o dbaniu o najbliższych. W wyniku niefortunnych zdarzeń pewnego dnia zmienia się w kota i sprawdza na własnej skórze,
 czy zgodnie z oryginalnym tytułem filmu ("Nine Lives") koty mają dziewięć żyć.
Bardzo zależało mi ,aby wybrać się na to, do kina, ale niestety, tak odkładałam ,że w końcu nie poszłam.Właśnie skończyłam oglądać i powiem jedno, film świetny, momentami genialny, pewnie dlatego, że jest tam kot, filmy z kotami zawsze spoko. W filmie bardzo podobały mi się zawarte zachowania kotów, tematyka była bardzo ciekawa. A Christopher Walken świetnie pasuje do roli Felix`a Grant`a właściciela egzotycznego sklepu dla zwierząt. Bardzo podobała mi się jego gra aktorska. Główni aktorzy też byli dobrzy, ale w tym filmie najbardziej podobała mi się jego rola, chociaż było jej niewiele, była ciekawa, przyjemna i wesoła. Właśnie mam zamiar zabrać się za kolejny film a mianowicie Keanu, również film z udziałem kota. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥