poniedziałek, 9 stycznia 2017

Moje postanowienie na 2017 rok

Sądzę, że jestem już gotowa, aby to napisać, co prawda odkładałam to trochę, bo byłam trochę przeziębiona, ale do rzeczy !
Moje cele na 2017 rok :D

1. Nie będę się poddawać, będę wytrwałą i będę próbowała.
2.  Nie będę się bała próbować nowych rzeczy.
3. Jeżeli coś zacznę to to skończę, nawet jeżeli będę narzekać, doprowadzę wszystko do końca.
4. Nie będę niczego odkładać na później. Bo potem i tak będę to odkładać i nic nie zrobię.
Wdrożę zasadę Teraz ,albo nigdy.
5. Jeżeli będę chciała coś zrobić, ale będę się bała, i będę szukała wymówki i tak muszę to zrobić.
6. Będę więcej czytać. Czytanie rozluźnia, będę mniej nerwowa.
7. Zacznę uczyć się systematycznie, codziennie angielskiego. Zacznę od 15 minut.
8. Będę bardziej zainteresowana życiem innych. Będę ciężko pracować, i wypracuję sobie znajomych. ( Może brzmi banalnie ,ale to działa )
9. Będę śmiało mówić to co myślę.
10. Będę szczera. ( ale bez przesady. )
11. Zacznę jeździć na łyżwach, rolkach itp. Zacznę robić to co kiedyś porzuciłam.
12. Codziennie poświęcę godzinę na malowanie, albo rysunek.
13. Będę odrabiać sumiennie każdą pracę domową, szczególnie z przedmiotów artystycznych.
I będę się starać.
14. Zacznę kłaść się wcześniej spać. / Żeby nie zasypiać na pierwsze godziny i być wypoczętą.
15. Znów zacznę sumiennie ćwiczyć, żeby czuć się lepiej. Minimum 10 /20 minut dziennie, aby wciąż mieć siły, aby zrobić coś innego.
16, Nie będę się smucić, będę się śmiała.
17. Wiem ,że stać mnie na więcej. Zacznę się starać. Przestanę się obijać.

Podsumowując. : 

  •  Po prostu zacznę robić rzeczy ,których się boję. 
  •  Zacznę robić rzeczy ,których unikam. 
  •  Zacznę doprowadzać rzeczy do końca. 
  •  Przestanę się bać. 
  •  Zacznę robić to co kocham i będę bardziej śmiała.
  •  Po prostu zacznę żyć w ten sposób, jak żyłam kiedyś. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥