środa, 4 stycznia 2017

Sekretne życie zwierzaków domowych (2016) & W głowie się nie mieści (2015)

Po obydwóch filmach, spodziewałam się czegoś więcej, ale niestety, oczekując czegoś innego, zyskałam coś innego. Nie do końca dostałam to co chciałam. 

Sekretne życie zwierzaków domowych - może być, film całkiem przyjemny dla zabicia czasu, niektóre momenty były świetne, szczególnie królik, jego charakter był zabójczy. Bridget, ten mały biały piesek, czasami mnie denerwował, i chciałam niektóre momenty po prostu pominąć, ale cóż, widocznie na ten film jak i na kolejny jestem już trochę za duża.., ale mogę szczerze powiedzieć, że zabawnie pokazuje zachowania zwierząt. 

W głowie się nie mieści -  po interesującym zwiastunie, pamiętam jak marzyłam ,aby obejrzeć ten film, czekałam i odkładałam, w końcu dziś postanowiłam go włączyć. Zawiodłam się, momentami się nudziłam, na ten film stanowczo jestem już za duża, niektóre momenty były smutne i przytłaczały, ledwo dotrwałam do końca, Smutek jako postać, jej charakter i zachowanie bardzo mnie denerwowało, chciałam ją zepchnąć w tą przepaść, bo naprawdę była wkurzająca. Jakoś dotrwałam do końca, ale bardziej niż być jakaś zadowolona, byłam lekko przygnębiona z powodu paru momentów, które po prostu chciałam wyciąć z tego filmu. Film ok, jakoś da się przeżyć, niestety już dla młodszych dzieci niż ja, hah, ale chyba już więcej go nie obejrzę, bo chyba nie zdzierżę.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥