wtorek, 17 stycznia 2017

Pitch Perfect (2012)

Mój ulubiony ♥ 
Beca zaczyna studia na pierwszym roku na Barden University, dołącza do damskiego chóru szkolnego 
The Bellas, który startuje w zawodach a capella.
Powiem jedno warto obejrzeć, chociaż bardzo chciałabym wyciąć dwa momenty, ale cóż mówi się trudno, pewnie nie mieli lepszego pomysłu na wstęp. Bardzo podobają mi się chóry, dlatego ten film i ta muzyka bardzo mi przypasowała, jest genialna, zawsze jak jej słucham od razu poprawia mi się humor. Polecam, zwłaszcza osobą, które jeszcze nie widziały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥