wtorek, 14 lutego 2017

koniec czekania, czas działania

Sam musisz sobie pomóc. Nikt cię nie uratuje, a wart jesteś uratowania. 
Niby wiedziałam, że nikt mi nie pomoże kiedy naprawdę będę potrzebować pomocy, że pomóc jak i radzić zawsze powinnam umieć sobie sama. Ale, chyba dzisiaj naprawdę to zrozumiałam, naprawdę doszło do mnie, że nie mogę oczekiwać od innych tego, że będą za mnie przeżywać życie, czy coś za mnie zrobią, albo pomogą. Doszło do mnie też to ,że czekanie na cuda się nie opłaca. Zbyt dużo zmarnowałam szans, jak i zbyt dużo straciłam czasu na marzenia, zamiast na działanie czy pracę, aby osiągnąć cokolwiek z czego będę naprawdę zadowolona i dumna. Czekanie się nie opłaca, tylko ciężka praca. A dopiero wtedy mogą pojawić się cuda. Nigdy na odwrót. Pora doprowadzić siebie do porządku, pora zacząć działać. Czas żyć, tym razem na pewno i na sto procent. Nic samo nie przyjdzie, jeżeli nie wyciągnie się ręki, ani nie postawi kroku, aż w końcu zacznie się iść, biec a potem jedynie wznosić , aby osiągnąć cokolwiek, a mianowicie pomóc samemu sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥