czwartek, 23 lutego 2017

przemyślenia

Może ważne rzeczy zdarzają się na wiosnę.
Czasami się gubię w życiu, czasami nie nadążam za życiem, bo przez jedną chwilę jest wszystko dobrze, a przez inną już nie. Przez chwile wszystko jest stabilnie, potem się chwieje, i nie wiadomo w którą stronę przewali dobrą czy złą. Czasem nawet tak się zastanawiam, czy to ze mną jest coś nie tak, czy to już tak jest. A może po prostu nie wiem jak naprawdę wyglądają relacje ludzkie. Może mam sprzeczny pogląd, może nauczyłam się spokoju i bezpieczeństwa, przez dłuższy czas stabilność i może dlatego teraz mam problem ,aby dostosować się do tego co mnie otacza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥