czwartek, 16 marca 2017

Czy mogę być jeszcze lepsza niż jestem ? Czy mogę być lepsza w tym co robię źle ?

Czasem nachodzą mnie myśli zwątpienia, podnoszę się a potem znów upadam, ale czasem nie jestem w stanie radzić sobie tak mocno i tak bardzo jakbym chciała, ale pojawiają się ludzie, dzięki którym czuje się lepiej, czuje się pewniej w tym co tobie, pomagają mi, czuje się wtedy lepsza. Kiedy po prostu maja wiarę we mnie, nawet jeżeli ja ja utracę. Mam genialna panią z historii sztuki, chciałabym być kiedyś taka jak ona, inteligentna,bo odpowie na każde pytanie uśmiechnięta, kiedy zrobi to wszystko szczerze. To jest niesamowite kiedy w naszym życiu pojawiają się ludzie, którzy nawet przez przypadek pomogą nam sobie coś uświadomić, pokierują nas, bądź wesprą nawet o tym nie wiedząc, dadzą dłoń, wtedy kiedy jej potrzebujemy, naprawdę nie zawsze zdając sobie z tego sprawę, tacy ludzie to piękni ludzie, wartościowi, naprawdę chce brać z nich przykład, i kiedyś być podobna do nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥