niedziela, 26 marca 2017

Tęsknota jest pokutą za przeżyte kiedyś szczęście.

Świat się zmienia, a ja nie do końca nadążam za nieustającymi zmianami.
Otoczenie co chwile ulega zmianie, nie jestem w stanie się przyzwyczaić.
Marzy mi się chwila ulgi, jakaś pauza, jakiś stop, ale gdzie się nie obejrzę, tam ciągła zmiana,
ciągły ruch. Życie jest naprawdę niesamowite, niesamowicie ironiczne.
Ludzie odchodzą, przychodzą, pojawiają się i znikają, czasem na trochę, czasem na zawsze.
I tak czasem się zastanawiam, czy tylko ja mam ten problem ? Czy ktoś się jeszcze zastanawia ?
Czy jeszcze kogoś, dusza męczy ? Czy tylko ja nieszczęsna, dręczę się.. cierpię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥