czwartek, 2 marca 2017

You Never Walk Alone

Człowiek zawsze ma przesadne wyobrażenie o tym, czego nie zna.
Myślę, że fajnie jest mieć w domu swojego zwierzęcego przyjaciela, przyjemnie jest kiedy ktoś na ciebie czeka, oczekuje cię, pociesza, a w zamian nie wymaga niczego więcej oprócz poświęcenia trochę twojego czasu i okazania odrobiny miłości. Bycie przy kimś. Myślę, że jest to piękne, małe niewinne istoty, które chcą jedynie trochę czasu człowieka, czasem wsparcia i pomocy, są naprawdę pięknymi i cudownymi żyjątkami, to dobrze, że tu na ziemi, możemy dzielić z nimi swój los. Świat byłby cichszy, nudniejszy i na pewno o wiele smutniejszy kiedy nie byłoby ich z nami.
Moja kotka już po operacji, czekałam i czekałam, bardzo się martwiłam, ale potem wyszła pani weterynarz, a na rękach miała Misię, jak dziecko przytulone do klatki piersiowej. A kiedy moja kotka  na mnie spojrzała, ogarnął mnie spokój i przeszło mi przez myśl ;
 nie wiem co bym bez niej zrobiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥