wtorek, 12 lipca 2016

filmowo

Hej ! Właśnie niedawno skończyłam oglądać bardzo dwa przyjemne filmy, zapewne większość z was już je widziała, a jeżeli nie to zachęcam do obejrzenia. Zawsze jak nie mam humoru, lubię obejrzeć od czasu do czasu jakiś przyjemny optymistyczny film, najlepiej komedię, albo jakiś romans. Grunt, aby miał w miarę pozytywne zakończenie wtedy od razu czuję się lepiej. Wesołe zakończenia napawają mnie optymistycznie w tym niezbyt kolorowym życiu. Tak więc do rzeczy ;
Pierwszym filmem jest ' Tak to się teraz robi '



A drugim 'Casanova po przejściach', gdzie pozwolę wstawić sobie cytat z filmu, który mnie urzekł, swoją prawdą.
“ Kobieta potrzebuje uwagi, inaczej więdnie. ”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥