poniedziałek, 25 lipca 2016

niesamowita historia Celsy z Bali

Silnymi nie są ci, który nie mają wątpliwości, lecz ci, którzy ciągle zadają sobie pytanie:
 co jest słuszne? 
Oto prawdziwa potęga.
Dengeki Daisy - manga
Ta historia, którą dzisiaj przez przypadek zobaczyłam, przypomina mi prawię historię mojego kota, którego niedawno znalazłam, tylko nie wiem jeszcze jak się zakończy. Ale, miejmy nadzieje ,że dobrze. Trzeba być naprawdę silnym człowiekiem, aby umieć pomóc, a szczególnie wiedzieć kiedy, należy tej pomocy udzielić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥