sobota, 13 sierpnia 2016

dreams are sometimes strange, but they say a lot.

Dzisiejszej nocy nie mogłam spać po skończeniu oglądania filmu " dziewczyna z marzeniami" o 01:04 starałam się usnąć, ale nic to nie dało, potem, gdy w końcu udało mi się usnąć, obudziłam się jeszcze parę razy o 2.. 3. .  reszty nie pamiętam. Miałam chore sny. Śniło mi się ,że jakiś gruby chłopak na działkach pomógł mi uciec przed jakimś mężczyzną, starałam się jechać na rowerze, ale nie mogłam uciekać, ponieważ było mi przez chwilę ciężko jechać, i jechałam w takim męczącym "zwolnionym tempie".. tak czy inaczej, film polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥