środa, 3 sierpnia 2016

There's a storm going on inside you, and nobody will hear it

Złapałem się na nieustannym powracaniu do przeszłości,
 z której tak silnie chciałem się wynurzyć - dopiero niedawno doszło do mnie,
 że można się wynurzyć nie zapominając, a pamiętanie nie musi być duszeniem się.

Nie wiem jak mogę się dopasować do świata, do którego nie pasuję...
niektórzy mówią ; " Jesteś dorosła i musisz sobie z tym radzić. "  A ja zapytam Jak ?
Niektóre rzeczy zostają. 
Przeszłość może przytłaczać, jest to cząstka nas ,która doprowadziła nas do tego, kim oraz jaką osobą obecnie jesteśmy i sprawiła kogo mamy obok siebie, a kogo nie. Nie da się uniknąć tęsknoty, 
nie da się uciec, czasem nie da się jej wypłakać, ponieważ będzie, ponieważ zostanie. 
Zawsze będziemy tęsknić, za kimś kogo nie ma obok nas. Za tym co minęło.
Czasem gdy nie da się nic zrobić, wystarczy przestać myśleć, po prostu pozwolić rzeczą się zdarzać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥