sobota, 20 sierpnia 2016

not apologize for feelings. not apologize for the truth.

Nigdy nie przepraszaj za to co czujesz. To jak przepraszanie za bycie prawdziwym.
Kiedy w radiu padły słowa jakiejś kobiety " nie boi się powiedzieć nie" zrozumiałam jedną ważną rzecz, za co mam przepraszać ? za to jak się czułam ? nie. nie przeproszę.
Jeżeli nie potrafisz znieść mnie ,kiedy jestem najgorsza, nie zasługujesz na mnie kiedy jestem najlepsza. Za uczucia się nie przeprasza. Uczucia, czasem trzeba starać się zrozumieć, szczególnie drugiej osoby. Nie żądać przeprosin. . tylko nauczyć się pojąć to jak czuje się drugi człowiek.

1 komentarz:

  1. excellent submit, very informative. I wonder why the other experts of this sector do not realpize this.
    You should continue your writing. I'm confident, you've a huge readers' base already!

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥