czwartek, 11 sierpnia 2016

more positive

Jadąc pociągiem nie miałam najlepszego humoru. Ogarniały mnie negatywne myśli, a ból pleców dokuczał. I choć nadal uważam ,że to będą najgorsze dwa tygodnie, to postaram się bardziej skupić się, nie na tym czego nie mam, ale na tym co mam. Postaram się myśleć bardziej pozytywnie, oraz nie szukać na siłę ludzi wokół mnie, którzy mogą mnie uszczęśliwić, muszę nauczyć się robić to sama. A przede wszystkim muszę nauczyć się znosić siebie samą. Muszę dojść do porozumienia i zaakceptować siebie. Samoakceptacja, a przede wszystkim dojście do ładu wewnątrz siebie.
~ Pozytywne nastawienie zmienia wszystko.
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥