wtorek, 18 kwietnia 2017

muzeum i śnieg ?

Dzisiejszy dzień spędziłam w muzeum, razem z moją babcią oglądając obrazy. Uwielbiam chodzić do muzeów, uwielbiam to uczucie kiedy widzę obraz po raz pierwszy, szczególnie przewyższający mnie, kocham się w nie wpatrywać, po prostu podziwiam, linię, plamy, barwy, różne odcienie i kompozycje, niektóre mnie śmieszą swoja prostotą, a w niektóre po prostu nie jestem w stanie uwierzyć, że ktoś po prostu tak potrafił, bo wiem jak naprawdę ciężko się maluje, szczególnie farbami olejnymi.
Aleksander Gierymski - " Żydówka z pomarańczami "
 
Teofil Ociepka - " Lwy "
Zbysław Marek Maciejewski - " Totalne zagrożenie "
Erna Rosenstein - " Zagubione "
Aleksander Kotsis - " Neapolitanka " (Włoszka)
Wacław Szymanowski - " Kobieta płacząca "
Dani Karavan - "Reflection/Odbicie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥