środa, 19 kwietnia 2017

Zimowy klimat w Kwietniu - śnieg again. :C

Dawno nie widziałam śniegu w Kwietniu. Więc jednak jak większość przysłów
sprawdza się i to o obecnym miesiącu ; 
Kwiecień plecień co przeplata trochę zimy trochę lata.
Wychodzi na to ,że jak się chce, to da się zrobić ciekawe zdjęcia, przez okno wyglądające na balkon, w ciepłym domku i w piżamie. Tak więc, śmieszy mnie to ,że nic specjalnie nie zrobiłam, a zdjęcia mnie osobiście się bardzo podobają, uważam ,że mają swój zimowy, Kwietniowy klimat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥