niedziela, 13 marca 2016

~ Fighting. !

Hej .! 
Ostatnio postanowiłam ,że trochę odpocznę, więc nie pisałam, tylko zajęłam się trochę rysowaniem.
Weekend niestety dobiegł już końca, i od poniedziałku znów, czeka szkoła, ale nie poddajemy się ! Fighting ! Kiedyś znalazłam taką piosenkę, i od  momentu kiedy ją zobaczyłam, nie mogłam oderwać od niej wzroku, no po prostu się zakochałam ! Ilekroć jej słucham zawsze poprawia mi humor, i dodaje takiej pozytywnej energii, po prostu brak słów, żeby ją opisać. Mam nadzieje ,że wam się spodoba, powinnam już kończyć, bo rano wcześnie wstaję, a jeszcze się nie spakowałam (///w///) Nie mogę się doczekać ,aż znów odwiedzi mnie wena w pisaniu na blogu, mam nadzieje ,że to już niedługo, dobra too idziemy zwyciężać ! do boju ! do walki ! Fighting. !
Dobranoc ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥