środa, 30 marca 2016

Work Hard.

Na co czekacie ? Gwarantuję, że następne 30 dni minie, czy tego chcecie, czy nie.
Dlaczego więc nie spróbować czegoś, czego zawsze chcieliście spróbować ? 
Przez 30 dni ?

Dobry wieczór. !
Dawno mnie tu nie było, ale postaram nadrobić braki w najbliższym czasie. Przez ostatni tydzień męczyłam się nad projektowaniem nowego szablonu, jeszcze jest trochę niedopracowany, ale zawsze coś, jako ,że idzie kwiecień, chciałam go trochę rozjaśnić razem z nadchodzącą wiosną. Ostatnio naprawdę sporo się działo, i w sumie dzieje.
Choćby dzisiaj, po długich staraniach w końcu odzyskałam dostęp do mojego starego konta na animezone, jestem strasznie szczęśliwa, że po długich prośbach, spamie, i chwilowym zwątpieniu, w sumie to poddaniu się postanowiłam i spróbowałam ostatni raz i o ! proszę ! odpowiedzieli.
Jednak jeżeli się na coś bardzo mocno uprzemy, nie odpuścimy, jesteśmy wstanie to osiągnąć, grunt to nie poddawać się i walczyć, o to czego się chce. Zostały ostatnie dwa miesiące szkoły, muszę się postarać i trochę nadrobić, bo ostatnio zawaliłam, pora wziąć się w garść i zacząć coś robić.
Wracając do cytatu na początku, co wy na to ,żeby spróbować zrobić coś, co długo odkładaliście na potem, zawsze na jutro, może czas zacząć działać Teraz, co ? 30 dni i tak upłynie..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥