poniedziałek, 21 marca 2016

Wszystko zaczyna się od decyzji, żeby być szczęśliwym.

"Pamiętaj, że jeżeli decydujesz się coś robić, rób to najlepiej jak potrafisz, daj z siebie 110 % "

Konbanwa ! 
Przez ostatnie dni nie czułam się najlepiej, ale sądzę ,że już pora wziąć się w garść i zabrać za siebie. 
Parę tygodni temu wybieraliśmy rozszerzenia, jak pani zapytała nas czy myśleliśmy już nad wyborem studiów, to byłam w niemałym szoku, co prawda przewinęło mi się parę razy przez myśl co bym tak naprawdę chciała robić w życiu, ale nigdy nie wiedziałam co dokładnie chcę robić. 
Podróże, fotografia, Azja, nauka języków i wiele innych rzeczy naprawdę mnie interesuje. 
Ale żeby wybrać jedną z nich i podążać w tylko jednym kierunku, wydaje mi się naprawdę trudnym wyborem, mam nadzieje, że jak już dojdę do tego ,co chciałabym robić, nie tylko w życiu - ogólnie, nawet ze sobą, bo czasem naprawdę nie mam pomysłów, zabawne nie ? 
Więc tak czy inaczej, mam nadzieje, że robiąc to coś, będę szczęśliwa, bo to jest najważniejsze, żebyśmy czuli się dobrze wykonując naszą pracę czy też zadania, więc droga przyszła ja, mam nadzieje ,że będziesz szczęśliwa, powodzenia. I także wam. (; 
" Najlepsze rzeczy w życiu przydarzają się nam tak po prostu
Nie da się ich zaplanować i nie da się znaleźć szczęścia, jeśli szuka się w jednym tylko miejscu. 
Czasami warto wyrzucić mapę. 
Jasne, daje orientację, ale jednocześnie prowadzi nas ścieżką, którą szedł już ktoś przed nami. 
Nie lepiej wyznaczyć własną drogę? 
Pozwól sobie czasem się zgubić, i nie próbuj za wszelką cenę ustalić, gdzie jesteś.
 To przyjdzie samo."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥