wtorek, 1 marca 2016

Skip Beat - "Dream Star"

Konbanwa !

W ostatnim wpisie wspominałam, w skrócie o tym ,że należy walczyć o własne szczęście. 

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić anime, w którym główna bohaterka pomimo przykrości jakich doznała, postanawia zawalczyć o siebie, a jej motywacją jest zemsta, zemsta i jeszcze raz zemsta ! 
Nasza bohaterka nie jest jednak osobą, która poddaje się bez walki, udawania nam to wielokrotnie pokazując ,że jeśli na czymś bardzo jej zależy, to zawsze daje z siebie wszystko.

Skip Beat
16-letnia Kyouko Mogami to przeciętna dziewczyna, która za ukochanym poszłaby na kraniec świata. Nie patrząc na konsekwencje, zrezygnowała ze szkoły i własnych marzeń i pojechała do stolicy, aby wspierać robiącego muzyczną karierę Shou, jej przyjaciela z dzieciństwa, w którym była zakochana już od dzieckaDziewczyna bardzo się o niego troszczy i w każdej sytuacji go wspiera. Pewnego razu Kyōko podsłuchuje rozmowę  Shōtarō  Fuwy z jego menadżerką, podczas której chłopak narzeka na Mogami i otwarcie przyznaje się, że od zawsze ją wykorzystywał. Słysząc to, Kyōko wpada w szał i przysięga Shō, że dostanie się do show-biznesu i zemści się na nim. W konkurencyjnej agencji o nazwie L.M.E. dziewczyna trafia na słynnego i bardzo przystojnego aktora Rena Tsurugę, największego rywala Fuwy.

Pomimo, że byłam zniechęcona wyglądem jej włosów, ponieważ wolałam ją w ciemniejszych, postanowiłam się przełamać, i włączyłam pierwszy odcinek, potem kolejny i następny, ostatecznie fabuła tak mnie wciągnęła, że nie byłam wstanie się oderwać, a bohaterowie wprost urzekli swoim charakterem. W przyszłości planuję jeszcze przeczytać mangę, ale to jak będę miała więcej czasu, może w wakacje. Mniejsza. 
Mam nadzieje ,że obejrzycie, naprawdę warto. ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥