sobota, 5 marca 2016

Jeżeli wytrzymujesz ten ból, to nie jest twój limit #Don't give up.

'' Czasami pragniemy czegoś tak intensywnie, że to się urzeczywistnia. ''
~ Anything Can Happen
Marzenia, wiara i nadzieja, mają naprawdę wielką moc. 
Ale największą mocą jest nieustanna walka ,dążenie do celu i nie poddawanie się,
choćby nie wiem ile było zakrętów, w końcu dojdzie do swoich wcześniej wymarzonych celów, jeżeli tylko nie przestanie się o to codziennie walczyć.
 Możesz zrobić wszystko, jeżeli się tylko na tym skupisz.
 Jeżeli uwierzysz, możesz to zrobić. ~ Ponieważ wierzysz, możesz to zrobić. 

Dzisiejszy dzień nie upłynął mi jakoś szczególnie, jestem wykończona, na szczęście przy życiu utrzymuje mnie tylko to ,że za dwa tygodnie są wiosenne "ferie" :")  Ogólnie jestem trochę wykończona remontem, który obecnie od paru miesięcy, wywołuje chaos w domu, ale przynajmniej zawsze na końcu jest pięknie, więc w sumie da się wytrzymać. Dzisiaj wymieniali nam drzwi zewnętrzne, jedynie z czego się ciesze, to z tego ,że w większości hałasu, jaki musiał być wywołany wyjmowaniem starej futryny uniknęłam.
Cudem wróciłam też trochę pod wieczór, ale jeszcze niestety zdążyłam na trochę wiercenia, dobra bo rozpisuję się o pierdółkach.  ~ Musicie mi wybaczyć, cóż czasem mi się zdarza. (///w///)
~ Branoc. ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥