czwartek, 10 marca 2016

Pamiętaj, że zawsze jest ciężko, zanim zacznie być pięknie.

" Twoim najsilniejszym atutem jest wyobraźnia. Wyobrażaj sobie tylko rzeczy dobre i piękne.
Ty i twój los jesteście tym, czym twoje myśli i wyobrażenia."
Konbanwa. ! 
Ostatnio przy życiu utrzymuje mnie tylko myśl, o szybkim wróceniu do domu i obejrzeniu kolejnego odcinka dramy, a potem posłuchaniu trochę k-popu, i zatopieniu się w tych ślicznych teledyskach. Jednak dobrze jest mieć czasem swój własny świat, do którego zawsze można wrócić i chociaż na chwilę odetchnąć, oderwać się od rzeczywistości, pomarzyć .Niestety choć rzeczywistość czasem nie jest taka kolorowa, to sądzę, że warto jest mieć takie magiczne miejsce, gdzie choć na chwilę można znaleźć ukojenie i odpłynąć. Nie oszukujmy się, w życiu bywają momenty, które są naprawdę ciężkie, ja sama miałam takich ogrom, zabawne nie ?
Każdy z nas przeżył coś, co nie powinno mieć nigdy miejsca. Niestety prawdziwe życie czasami jest gówniane i musimy jakoś sobie z nim radzić. A jeżeli nie wiesz co zrobić, to po prostu zrób kolejny krok. Idź cały czas przed siebie, i myśl o czymś cudownym. A takie myśli same uniosą cię w powietrzu.
Zostawiam was z moją ulubioną ostatnio piosenką, która cały czas krąży mi po głowie.
Dobranoc ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥