niedziela, 20 marca 2016

Pierwszy krok, to początek.

" Innym określeniem kreatywności jest słowo odwaga."
" Żeby odnieść sukces, bądź pierwszy, bądź śmiały, bądź inny."
Czasami strach powoduje ,że boimy się wyjść na przeciw czegoś nowego, czegoś z czym mamy się zmierzyć, ale przecież przygoda zaczyna się właśnie poza naszą strefą komfortu. Musimy odważyć się zrobić pierwszy krok, bo kto go za nas zrobi ? Przecież całe życie pracujemy tylko dla siebie, błędem jest myślenie, że robimy coś dla kogokolwiek innego niż my sami. Wiele razy słyszałam " Strach ma wielkie oczy " i wielokrotnie ilekroć się bałam, jak w końcu odważyłam się wyjść na przeciw tego ,czego się bałam, to zawsze okazywało się, że wychodziło sto razy lepiej niż myślałam. Strach to uczucie, ono nie rządzi Tobą, ale ty nim - musisz umieć go opanować. Przychodzi i odchodzi, ale pozwól mu być, każdy czuje się w jakiś sytuacjach niekomfortowo, a w innych zaś dobrze. Jeżeli się boimy ,czujemy lęk przed nieznanym wtedy nasze ciało podpowiada nam o jakimś zagrożeniu, o czymś co może się wydarzyć, ale nie musi. Wtedy właśnie powinniśmy wyjść na przeciw zagrożeniu. Powinniśmy spróbować czegoś nowego. 
Pierwszy krok, to początek.

"Nikt nie może Cię uratować, tylko Ty sam. A wart jesteś uratowania.
 Niełatwo będzie zwyciężyć w Twojej wojnie,
 ale jeśli w ogóle coś warto wygrać - to właśnie ją. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥