sobota, 5 marca 2016

Powiedz TAK ! ~ perfekcyjny dzień .

Dobry wieczór !
Dzisiejszy dzień , chyba pierwszy od paru tygodni był bardzo wesoły, i chyba mogę pozwolić sobie zaliczyć go do tych udanych. ;)
Pomimo ,że nie za bardzo przepadam za polskimi serialami, przeskakując z programu na program przez przypadek jeden wpadł mi w oko, i ku mojemu zdziwieniu spodobał mi się, nie wydawał się nudny i były też śmieszne momenty, a niektóre sceny były po prostu genialne.
W szczególności spodobała mi się ta nad wodą ;
Powiedz TAK! Serial przedstawia problemy i porażki z życia codziennego i miłosnego czwórki (blisko) trzydziestolatków. Główną bohaterką jest pochodząca z zamożnej, inteligenckiej rodziny 28-latka, którą ojciec przestał wspomagać finansowo. Na domiar złego, rzucił ją chłopak. W serialu obserwować można perypetie młodej kobiety, która z "pod klosza" trafia do realnego życia. Basia staje na nogi dzięki pomocnej dłoni Wiktora (muzyka), którego poznaje na weselu przyrodniej siostry. Wbrew woli i oczekiwaniom ojca, Basia usamodzielnia się, zakłada z przyjaciółmi firmę organizującą śluby i wesela.
Serial możecie obejrzeć na ipla - clik
Kolejny odcinek będzie leciał we wtorek chyba po 21, na Polsacie ;) 
Ja chyba się skuszę i zobaczę kolejny odcinek, bo ogólnie lubię filmy o organizatorkach ślubnych, już parę dobrych przewinęło mi się przed oczami, ale obecnie nie jestem wstanie skojarzyć tytułów, 
Dobra , bo jest już trochę późno,  do miłego ! 
Ps. jutro postaram się dodać zdjęcia, które dzisiaj zrobiłam (///w///) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥