wtorek, 15 marca 2016

Możesz wszystko, nie musisz nic, lecz czasem nie wszystko warto..

Nie jesteś już dzieckiem i masz prawo wybrać takie życie, jakie chcesz
Jeśli marzysz o kocie, to możesz wybrać życie, w którym będziesz miała kota. 
To proste. 
Masz do tego prawo. Prawda ? "
Źle czy dobrze, okaże się później. 
Ale trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę. 
Wierz mi, malutka, żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. 
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się.  "

Kurcze, jestem na maksa wściekła, pewnie wiele z was też tak ma pracujecie nad czymś ciężko,
a ktoś potem mówi wam ,że musicie zacząć od nowa, bo jest źle, tak nie może być, musi być inaczej,
ma być jak ktoś nam mówi, a czemu raz nie może być tak jak my chcemy ?
Przecież mamy prawo decydować o czymś co robimy, szczególnie jeżeli robimy to za darmo i wykonujemy całą robotę ileś tam godzin, robimy i robimy, uważamy ,że jest to dobre,
a potem nagle mamy robić coś co nam się nie podoba ?
wiem ,że czasem trzeba pójść na kompromis, czy też nauczyć się nowych rzeczy, ale czasem po prostu odbierają nam naszą kreatywność, oryginalność i chęć pokazania czegoś nowego, przecież tak naprawdę jesteśmy wolni, nie musimy nic, możemy wszystko, ale nie wszystko warto. Naprawdę czasem wielu rzeczy nie jestem w stanie pojąć, ale wiem jedno, należy walczyć o to czego się pragnie i nie starać się ulegać w pewnych kwestiach. Może po prostu warto zawalczyć o to, co Tobie się podoba i czego Ty chcesz, a nie ktoś inny,
być może akurat wyjdzie lepiej, niż obydwoje myśleliście..
W tym momencie mam mieszane uczucia, wiem co powinnam, ale wiem też ,że na siłę nikt nie może mnie do niczego zmusić, niestety jestem już taka uparta.. i nie chcę ,aby ktoś decydował o tym w jaki sposób mam coś robić, jeżeli już zdecyduję się to robić i taki właśnie sposób mi odpowiada, nikt ,ani nic nie jest w stanie mnie powstrzymać i choćbym miała to robić źle - według kogoś.. to jeżeli mnie samej nie będzie pasowało,
to po co robić coś, co zamiast sprawiać przyjemność będzie tylko dręczyć ?
Jeżeli Tobie podoba się to co zrobiłeś/aś, zostaw to tak jak chcesz, niech będzie po Twojemu, chociaż raz, skąd wiesz , czy innej osobie to się akurat nie spodoba  ?
Według jednej osoby jest źle, nie oznacza to, że wszystkim innym ludziom też będzie zawadzać.
Powstrzymuje cię to ,żeby zrobić tak jak uważasz za słuszne czy dobre dla Twojej osoby ?
Mnie ? Nie koniecznie. 

Mam zamiar, stanoć w obronie tego co uważam za odpowiednie, a ty ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się ten post?
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz!
(To daje ogromną motywację, a przede wszystkim to fajne uczucie, że ktoś czyta to, co piszesz, i dzieli się się swoją opinią ♥)
Serdecznie dziękuję ♥

*spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane* (ಠ⌣ಠ)
P.s. Nie wiesz co robić rób dobro ♥